Bölgesel 7/24 Teknik Destek Hizmetleri
CSC GRUP, Batı Karadeniz genelinde 5 ilde teknik destek hizmeti verilebilecek bir organizasyon yapısına sahiptir. Bölgesel 7x24 teknik destek hizmetlerinde, kurumlar ilgili destek hattımızı arayarak ilgili lokasyonlarda aşağıdaki destek hizmetleri seçeneklerinden yararlanabilmektedir.
CSC GRUP, HP’nin ana tedarikçisi ve aynı zamanda, kullanıcı ve yönetim ürün gruplarında ilk ve tek yetkili HP Businness Partner’i olması sayesinde, Türkiye’nin 7 bölgesi ve 81 ilindeki servis destek ağıyla üretici adına servis merkezlerinde ya da yerinde garantili servis hizmetlerini verebilmektedir.
Bölgesel 7x24 Teknik destek Hizmetleri başlığı altında sunduğumuz katma değerli hizmetlerimizin amacı, müşterilerimizde oluşabilecek donanım ve yazılım problemlerine en hızlı şekilde müdahale edilebilmesi, ileri düzey teknik bilgi gerektiren konularda profesyonel teknik kadrolarımızın bilgi ve tecrübelerinden müşterilerimizin IT birimlerinin etkin bir şekilde faydalanması, güncel teknolojilerin ve sağladığı kolaylıkların ihtiyacı olan müşterilerimize aktarılması ve son olarak da bilişim sektörüne yapılacak doğru yatırımların ihtiyaçlara yönelik olmasıdır.
Tüm Türkiye’de Bölgesel 7x24 Destek Hizmetlerimizden Yararlanın
CSC GRUP Düzce, İstanbul, Sakarya, Kocaeli, Bolu, Zonguldak, Ankara, Bilecik, gibi illerde ve diğer tüm illerde müşterilerine uçtan uca yazılım, donanım, HP garanti ve servis hizmetlerini yüksek kalite standartlarında başarı ile sağlamaktadır.
Bölgesel 7x24 Teknik Destek Hizmetleri
Bakım ve Destek Hizmetleri
|
Profesyonel Hizmetler
Üretici Garanti Hizmetleri
|
Yönetilen Hizmetler
Altyapı Hizmetleri
|
Müşterilerimizin envanterinde bulunan ve tüm Türkiye genelindeki iştiraklerinde konumlandırılmış HP marka Server & Storage, Network, Notebook, Pc ve Printer vb ürünlerine garantili ve garanti dışında, SLA bazında 7x24 Seviyesine kadar Profesyonel Teknik Destek Hizmeti sunabilmekteyiz. 7x24 Teknik Destek Hizmetlerinde ürünlerin uzaktan yönetimi ve monitor edilerek kesintisiz iş sürekliliği sağlanabilmektedir. Verilen hizmetler düzenli olarak raporlanmakta, belirli aralıklarla memnuniyet anketleri yapılmakta ve servis seviyeleri düzenli olarak ölçülmektedir. Bu sayede müşteri memnuniyet ve hizmet kalitesi üst seviyede tutulmaktadır. CSC GRUP olarak müşterimize daha kaliteli ve profesyonel hizmet sunmak için; Service Plus servis süreç takip programını geliştirdik. Service Plus sayesinde, müşterilerimize web ortamında servis süreçlerini takip etme imkanı sunuyoruz. Service Plus ile müşterilerimize yeni servis kaydı açabilme, kaydı yapılmış servis çağrılarını takip edebilme ve yapılmış olan tüm servis işlemleri ile ilgili detaylı rapor alabilme imkanı sunuyoruz. |
Bölgesel 7x24 Teknik Destek Hizmetlerinin Avantajları
Önceliklendirme |
Maliyetlerin Düşürülmesi |
Müşteri Memnuniyetinin Arttırılması |
||
SLA Yönetimi |
Kalite Standartları |